06 enero 2010

Overbooking nadalenc

Per fi ha acabat tot. No teniu eixa sensació de overbooking nadalenc? ja no puc suportar més que em pregunten que he fet en cap d'any (es suposa que has d'anar a Thailandia o Groenlandia per passar-ho be), ni aguante més que em feliciten l'any qui la resta de l'any no em saluda ( que ja es tindre collons).

Necessite que la meua nevera torne a la normalitat, a les seues verduretes i la seua fruita. Passe d'entrar en Mercadona i anar sortejant caixes de roscons i torrons, per trobar un paquet de humild arròs. Passe de gastar-me més diners en loteries que mai tocaràn. I passe d'anar al cine a veure pel.lícules taquilleres rodades expresamemt per estrenar al nadal.

Per favor, que desconnecten ja d'una vegada els altaveus amb nadales als carrers i que els belens "vivientes" es desmunten per anar cada una de les "figuretes" a treballar i a alçar este país de simbomba i pandereta.

I damunt els reis no m'han dut res de res. D'esta em faig republicana. Segur. i damunt esta vesprada treballe. Oooohhhh.

3 comentarios :

dapazzi dijo...

Pi, lo de la nevera, lo de la nevereta, Deu meu, quin dolor de conciencia,,,,, 3kg.de més, "AL BOLLIT" ostia puta.
Referent a lo de republicana.....millor dir: yo soy más de Letizia. JA,JA.JA.

Txema Rico dijo...

Po zí, Pilareta, zí. A mí tampòc no m'han dut res els reis, pero sí alguna coseta relacionada amb la "manduca" el Pare Noel. Eah, que anem a fer, sempre el nadal, sempre el mateix, i un any més que ha passat...

Anónimo dijo...

this post is very usefull thx!