26 octubre 2009

Jason Mraz



Per començar la setmana deixe ací esta cançó de Jason Mraz. Si, ja ho se, és la segona vegada que penje un tema d'este xic, però és que m'agrada. Es un cantautor de Virginia que va començar al 2005 fent de teloner en la gira d' Alanis Morissette i després al 2006 va obrir en cinc ocasions els concerts de Los Rolling Stones. Al 2007 debuta en solitari i fins ara.


Esta cançó I'm yours és la que li va obrir les portes del mercat internacional, en esta ocasió li acompanya el jamaicano Toca Rivera. Posteriorment, ja al 2009, va llançar la cançó Lucky del disc 'We sing, We dance, We steal Things' del que ja ha venut dos milions de còpies. Esta canço, a dúo con Ximena Sariñana la tinc penjada al blog el dia 24 d'agost.

Bona setmana a tots!

1 comentario :

SITA dijo...

Bon día Sita meua!!
A mi també m'agrada molt!!
Bona setmana per a tu també, i estic ahí el divendres de bon matí,eh? després es cridaré a casa, que ahir no et vaig trobar a casa.
Besaetes!!!!