03 agosto 2009

Dimonis al cap

Fa un any hauria apostat "tot contra la banca" per eixa relació. Res feia pensar que tot acabaria així. Molt al contrari, era una amistat suspesa en el temps i recuperada amb noves forçes. Es increible cóm no podem decidir sobre el nostre futur, com tot depen de tot , i a la vegada de res. Qué ha fallat? Es meua la culpa?

Ara fem com si no res quan l'atzar ens juga una retrobada. Però passe per ta casa i ja no puje, i el pitjor de tot és que crec que em dona igual. I no puc suportar esta desgana vital, este "se m'en fot". Perquè en el fons se que m'importes, almenys quan encara en pense i fins i tot deixe ací estos pensaments. De totes maneres no eres d'entrar per ací i a mi en serveix per alliberar algún dimoni que em balla pel cap.

I mira que ho duc bé, tan bé que em sorpren a mi mateix. Perquè es suposa que les amistats són per sempre, i tot eixe rotllo de la lleialtat i del "amigos para siempre". Però clar tampoc va a ser a costa d'un preu massa alt, perquè una té el seu coret, el seu caràcter, siiii, ja tardava, el seu orgull....i hi han coses i coses. Abans deixava en l'aire la pregunta : va ser culpa meua? Jure que ho he pensat moltes vegades, i ara crec que començe a tindre-ho clar.

No hay comentarios :