01 septiembre 2008

M'en vaig de viatge

Ara que agost està a punt de passar pàgina i que les vacances es desunflen com els flotadors de la platja, ara, precisament, jo vaig i m'en vaig de vacances. Abans, es clar he treballat tot el mes d'agost, però ha passat ràpid i no m'ha fet mal. I a més a més no he notat efectes secundaris. La ciutat en agost és perfecta per a qui treballa, ho confirme any darerre any.
Com dia( ja se que fa ràbia) estic de vacances. Del 28 al 28 , un mes de setembre parit amb suor i llagrimes. L'altre dia, davant l'inminència d'esta catarsis emocional i sensorial que m'arriba ara, li pegava voltes a este mecanisme que algú es va inventar de treballar setmana darerre setmana tot un any , amb esta almoina gratificant que és el mes de vacances. I em dia a mi mateix, que no estava malament el càlcul. Jo treballe onze mesos i decanse un, però és tan esperat este impas , que em sap a glòria, i de repent em sembla un no res la resta d'eixe calendari laboral , que ara a les portes de setembre, a la inmensa majoria li sembla un càstic desmesurat.
Demà m'en vaig cap a l'Africa. No podeu imaginar com estic, crec que vaig a morir-me d'expectació, de emoció , d'excitació, d'alegria, etc. Moriré d'una fractura a l'anima davant tanta bellesa que m'aguarda.
Tot açò només per a dir-vos que el blog quedarà "tancat per vacances", però si en estes pròximes setmanes em creuarà amb Internet en algún hotel (cosa poco probable) publicaré alguna crònica d'este super viatge per Sudàfrica, Namibia i Botwana, més que res per donar senyals de vida a la family, als amics, i tots vosaltres.
Adeu, i fins a l'octubre.

4 comentarios :

Anónimo dijo...

ai Sargantana, torna sencera i havent-ho passat de PM! bon viatge!!

Txema Rico dijo...

bon viatge amiga...quan tornes cansada de menjar alacráns, tapioca, etc...ja saps que ens espera "La Finca" amb els teus serdos favorits...ja ja ja

Anónimo dijo...

Cividiamo baronessa Blixen.Eres una tia valenta de veritat.
Ja estem esperant fotos, relats....................... cuidat i besos.

natx dijo...

Xica
Ja que estas, no tornes sencera
ejem ejem

Disfruta que en tornar a la faena, tornaran les llàgrimes...

Jo m'encarregue